برای درک بهتروهماهنگی بهتر با عکاس و فیلمبردار مراسم، موارد زیر را درنظربگیرید:

*برنامه‌ریزی*:قبل از مراسم، با عکاس و فیلمبردار ملاقات کنید و جزئیات را مورد بررسی قرار دهید، از جمله مکان، زمان، و نیازهای خاص.

*اهمیت توافق کتبی*:اطمینان حاصل کنید که شرایط و هزینه‌ها کتباً بصورت قرارداد نوشته شده است.همچنین ازجزئیات قرارداد مطمئن شوید.

*برنامه‌ریزی زمانی: اطمینان حاصل کنید که تایم‌ عکاسی و تصویربداری با برنامه مراسم هماهنگ است تا هیچ جزئیاتی از دست نرود.

*اطلاعات مکان*: به عکاس و تصویربردار اطلاعات کاملی از مکان مراسم بدهید تا بتوانند برنامه خود را برای نورپردازی و داشتن لوازم مورد نیاز را هماهنگ کنند.

*پیشنهادات فنی*:اگرعکاس یا تصوی بردار، با تجربه‌هستند، به پیشنهادات ونکات فنی آن‌ها گوش کنید.آن‌ها ممکن است بهترین روش‌ها و زوایای عکاسی را برای شما پیشنهاد دهند.

*موقعیت زمانی* اگر می‌خواهید عکس‌های خاصی با دوستان و خانواده‌ تان داشته باشید، این موضوع را به عکاس و فیلمبردار اعلام کنید تا آن‌ها نیز برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند.

*ارتباط مداوم*: قبل،حین، وبعد از مراسم، با عکاس وتصویردار درارتباط باشید تا هماهنگی مناسبی برقرار شود و اطمینان حاصل شود که تمام جزئیات در نظر گرفته شده است.

*احترام به کار*: با عکاس و تصویربردار با احترام برخورد کنید و به آن‌ها اجازه دهید که کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. البته این احترام حتما باید دو جانبه باشد.برای بهبود هماهنگی و ارتباط بهتر با عکاس و فیلمبردار در مراسم‌ها تیم تشریفات را حتما در جریان هماهنگی های خود ازجمله با آرایشگاه عروس وداماد،گل فروشی ومزون لباس عروس قرار دهید چرا که تیم های تشریفات با تجربه ای فراوان حتما به شما برای بهتر برگزارشدن مراسم مشاورهای خوبی خواهندداد، 

                                           

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر یا مشاوره در مورد برگزاری مراسم خود،با تشریفات بزرگمهر تماس بگیرید  

تشریفات مشهد،تشریفات عروسی،تشریفات افتتاحییه تشریفات مراسم عقددرمشهد  تماس با ما                       05137668478 :09151110243